Poznań ma nowe logo. Miasto wydało sporą sumę
Na facebookowym profilu Miasta Poznań pojawiło się nowe logo, które wywołało falę komentarzy. Zainteresowani internauci zapytali o jego koszt, do czego odniosła się administracja profilu.
Zmiana barw
Dotychczas Poznań był kojarzony z niebieskim logotypem z charakterystyczną gwiazdką.
Dzisiaj profil Miasto Poznań opublikował zdjęcie profilowe dopasowane do nowej identyfikacji wizualnej, którą miało pochwaliło się również na swojej stronie internetowej.
Skrajne komentarze
Poznań to dom otwarty, przyjazny do życia dla każdej osoby. Zapytaliśmy znane osoby związane z naszym miastem, jak rozumieją to hasło i czym jest dla nich Poznań w kontekście domu.
Tak zapowiadają nową identyfikację wizualną jej twórcy
Prosty, dwukolorowy logotyp wywołał skraje emocje komentujących, wśród których znaleźli się jego entuzjaści.
Dyskusja pod oficjalnym postem została jednak zdominowana przez negatywne komentarze. Oto niektóre z nich:
Miasto wydało ponad 150 tys. złotych
Do pytań o koszt nowego logo odniosło się Miasto Poznań wskazując, że strategia wraz z identyfikacją powstawały w rocznym procesie, w który był zaaranżowany sztab ludzi. Łączny koszt to ponad 150 tys. złotych.